Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeDwusuwowe silniki maj± swoje zalety. Osobi¶cie uwa¿am, ¿e s± lepszym rozwi±zaniem chocia¿by z racji mniejszej ilo¶ci ruchomych elementów (jedynie t³ok, korbowód, wa³). Poza tym zapach tych specyficznych spalin zawsze kojarzy mi siê z wiosn± i pocz±tkiem sezonu motocyklowego. Te¿ czekam na powrót dwutaktów :)
Odpowiedz;) w 100% siê zgadzam;) czasami brakuje tego. Jedynie jaka¶ odrestaurowana wsk, albo mzka przypomni o tym;)) sprzêty typu RD 500, RZ 500, RG 500 to niestety niezdobywalne pere³ki...czasami mo¿na trafiæ na Aprilie RS 250, ale zazwyczaj 2 szt. na allegro i tyle.. Osobi¶cie 7 lat ¶migam na sprzêcie zawsze 2t, kilka 4t siê trafi³o i szybko uciek³o... Je¿eli jaka¶ marka wprowadzi³a by jaki¶ sprzêt z 2T powy¿ej 250 pojemno¶ci, nie patrzy³bym na spalanie... koszta oleju i inne dodatki wi±¿±ce sie z 2t... ¶mia³o bra³bym kredyt na taki sprzêt... Nawet u wujka ¬dzisia z d¼iupli nr5;))
Odpowiedz